sigur.info-internet mai sigur pentru copii

miercuri, decembrie 19, 2012

Craciun


Craciunul

prof. Ioana Deliman

Crăciunul este una dintre cele mai frumoase sărbători. El vesteşte Naşterea lui Isus Hristos şi adună în jurul lui întreaga familie. Crăciunul este încă legat de ritualuri populare vechi: postul, colindatul, împodobitul bradului, pluguşorul şi alte elemente specifice acestei sărbători fac ca acest moment să fie unul deosebit. Spiritul Crăciunului ne aduce aminte de copilărie, de frumuseţea clipei, dar şi de
puritatea sufletului. Nelipsit de la această sărbătoare magică este şi Moş Crăciun, bătrânelul care an de
an, ne face să ne aducem aminte să fim copii, să fim mai buni, mai darnici şi mai aproape de cei de lângă noi.

Dorind a păstra spiritul sărbătorilor, a bucuriei şi a copilăriei am lansat un concurs de scrisori către Moş Crăciun.



Dragă Moş Crăciun,

Eu îmi doresc de Crăciun să aduci bucurie pe pământ, în familie şi în sufletul tuturor oamenilor. Eu mai îmi doresc sănătate şi te rog, să faci ca nimeni să nu mai zică că nu există Moş Crăciun.

Anca Raul a V-a A


Dragă Moş Crăciun,

Aş vrea să îţi mărturisesc că anul acesta am fost cuminte, dar uneori ca orice copil am făcut şi câteva năzbâtii. Aş dori să îmi aduci un brad, dar să aduci cu tine şi spiritul Crăciunului, cu miros de brad şi ca colindele copiilor să răsune în tot satul. Toţi să fie alături de familia iubită şi să fim uniţi. Aceasta este rugămintea mea. Sper să o poţi îndeplinii.

Îţi mulţumesc!
Cu drag, Andrea

Molotcă Andrea a V-a A

Dragă Moşule,

Anul trecut ai fost foarte darnic cu mine, şi nu ştiu dacă a mai rămas ceva şi pentru anul acesta. An, în care nu am fost cel mai cuminte copil, iar notele au fost mai mici, ce-i drept. M-aş mulţumi, să îmi aduci brăduţul şi câteva podoabe cu care să-l împodobesc în cel mai frumos mod.
Tot de Crăciun, pe lângă brăduţ, îmi doresc şi armonie, fericire şi bunăstare în familie şi să simţim cu adevărat magia sărbătorilor, fără a ne mai gândi la lucrurile materiale.

Cu drag, Crina

Bulz Crina Clasa a VII-a B

Niciun comentariu: