sigur.info-internet mai sigur pentru copii

miercuri, august 11, 2010

Tabara GreenYourEye

Parcul Natural Lunca Muresului

Iata-ma ajuns in tabara. Prima data m-am uitat la corturi care erau in numar foarte mare aproximativ 40 pe o suprafata intinsa si plina de iarba verde. Era un peisaj minunat. In tabara am fost 120 de elevi care am reusit sa castigam concursul ,,Green your eye". Eu am fost in grupa cu Bogdan si cu Emanuel, domnul director ne-a ajutat in mare parte la realizarea filmuletului castigator.
In prima seara au fost stabilite regulile acestei tabere. Pe la ora 21:00, in fiecare seara ne jucam un joc distractiv. Eram impartiti in 6 grupe, dupa care trebuia sa cautam carti de joc, iar echipa care avea cele mai multe carti de joc castiga un premiu. Dupa ce ne-am desteptat a doua zi la ora 7:30, am fost chemati la masa iar pe la ora 12:00 incepeam activitatile. Prima activitate pe care am facut-o a fost obositoare dar distractiva, si anume orientarea in padure cu ajutorul unor harti. A treia zi am studiat niste plante si insecte la microscop. Ziua a patra am fost pe strandul Neptun din Arad. Ziua a cincea baietii s-au costumat in vampiri si fugeau dupa fete. Ziua a sasea am aflat multe informatii despre raul Lunca Muresului. Si uite ca a sosit ultima zi in care am facut minunatul foc de tabara. Ne-am strans toti in jurul focului, am cantat si am povestit.
Asa sa sfarsit aceasta minunata excursie in tabara. Asa de repede a trecut!
elev Florin PAtean cls VII

Niciun comentariu: